Шукаємо Менеджера з підтримки клієнтів
Легко комунікуєш? Не просто слухаєш, а вмієш чути потреби кожного клієнта? І головне прагнеш будувати свою кар’єру у сфері торгівлі? Подавайся у Sivers!
Кого ми шукаємо
Основні вимоги
✔️ Впевнено користуєшся технологіями: знаєш не лише, як користуватись соціальними мережами, а вмієш будувати базові функції у Excel і редагувати у Word.
✔️ Не боїшся комунікувати з менеджерами від нижчих до найвищих рівнів.
✔️ Структуруєш великі обсяги інформації та легко визначаєш пріоритети.
✔️ Аналітичне мислення та вміння бачити причинно-наслідкові зв’язки.
✔️ Прагнеш бути лідером і будувати усю команду з нуля.
➕ Вища освіта обов’язкова. Нам неважливий диплом з якого фаху, але його наявність свідчить, що ти знаєш, як досягти результатів.
➕ Досвід в торгівлі не обов’язковий. Однак важливий справжній інтерес до торгівлі та підприємницької діяльності, адже наш продукт орієнтований на малий і середній торгівельний бізнес.
Що ми пропонуємо
Досвід роботи з інноваціями
Наш продукт Sivers для торгівлі — це програмне забезпечення для автоматизації роздрібної та гуртової торгівлі в Україні. Ти отримуєш можливість вивчити усю специфіку продукту з-середини та матимеш прямий доступ до його авторів.
Підтримка молодих талантів
Sivers — один з небагатьох інноваційних продуктів зроблених в і для України. Ми підтримуємо молоді таланти в Україні і охоче інвестуємо наш час і ресурси у їх професійний розвиток і підтримку.
Стабільна оплата + бонуси
Ми працюємо з понад 240 клієнтів — власниками малих і середніх бізнесів в Україні. Наш продукт втсановлений на понад 400 об’єктах у дванадцяти областях України. Ми вчасно виплачуємо заробітну плату і розробляємо індивідуальні бонусні системи.Дружня команда
Ми працюємо з власниками від малих торгових точок до великих супермаркетів, виробничих об’єднань та закладів харчування. У нас багато клієнтів, багато завдань, багато викликів. Але ми завжди на місці і раді вислухати усі питання і завжди підтримати.Як ми відбираємо кандидатів
Надсилай своє резюме з контактною інформацією на наш емейл: info@sivers.com.ua Обов'язково зазнач у темі листа: "Резюме - Прізвище Ім'я - Менеджер з підтримки клієнтів"
Ми запрошуємо відібраних кандидатів пройти телефонне інтерв'ю до 30 хв. Нас цікавить твій попередній досвід роботи і наскільки ти зацікавлений у торгівельному бізнесі.
Ми надішлемо опис складного випадку з клієнтом і попросимо скласти детальний план дій. Нас цікавить, наскільки раціонально ти вмієш приймати рішення у критичних ситуаціях.
Відібраних кандидатів ми запрошуємо до себе в офіс, щоб презентувати рішення зі слайдами. Ми хочемо побачити твої аналітичні здісності на практиці. Покажи свій потенціал.