Залишити заявку
Розкажіть про специфіку вашої торгівлі і ми підберемо відповідну версію програми.
Вкажіть вид діяльності:
Вкажіть, якою продукцією ви торгуєте
Населений пункт
Ім'я
Прізвище
Номер телефону
E-mail
© 2010-2021 Sivers
Переваги програмного РРО та три варіанти інтеграції з обліковими системами
Автор: Леся Осельська
У 2022 році всі платники єдиного податку другої-четвертої груп мають бути «фіскалізовані». Ці зміни у законодавстві спрямовані на детінізацію розрахунків у сфері торгівлі і послуг. Звісно, що у разі проведення безготівкових розрахунків РРО не потрібно буде застосовувати.

Суб'єкти господарювання мають можливість користуватися як апаратним, так і програмним РРО – це може бути програма, чи додаток на смартфон, планшет, комп'ютер, який дозволяє з будь-якого пристрою сформувати розрахунковий документ. Відповідне програмне забезпечення надається ДПС суб'єктам господарювання безкоштовно.

Зміст
Що обрати програмний РРО чи апаратний РРО (фіскальний реєстратор, касовий апарат)?
Обидва варіанти, як і програмний РРО, так і класичний апаратний РРО, чи іншими словами, фіскальний реєстратор (касовий апарат) застосовуються у торгівлі як товарами, так і послугами.

Фіскальний реєстратор існує вже багато років на ринку Україні, і якщо у вас маленький кіоск чи крамничка, фіскального реєстратора може бути цілком достатньо. Однак якщо у вас вже більше одного ФОПа, вам доведеться купувати і налаштовувати фіскальний реєстратор для кожного ФОПа.

Програминий РРО натомість набагато легше масштабувати, оскільки це програма, в якій для кожного ФОПа ви створюєте нове віртуальне місце і не потрібно слідкувати за десятками фізичних касових апаратів у вашій торговельній точці. Існує ще декілька відмінностей, які наводимо у таблиці нижче.
Що таке програмний РРО?
Програмний РРО — це сучасна альтернатива фізичним фіскальним реєстраторам розрахункових операцій або, по-простому, касовим апаратам. Автоматично фіскалізує онлайн-продажі і передає дані на сервери Державної фіскальної служби України (ДФСУ).

У підприємця є декілька варіантів впровадження і використання в роботі ПРРО:

  • Безкоштовний софт від Державної податкової служби України.
  • Платні програмні реєстратори від українських компаній-розробників, які інтегруються з обліковими програмами підприємця.
  • Рішення від розробників POS-систем, яке вже інтегровано в програму автоматизації (як, наприклад, софт від Sivers).
Варіант 1. Безкоштовний ПРРО від ДПС України
Програмний РРО від ДПС – безкоштовне, має базові функції як фіскалізація розрахункових операцій та робота з електронними чеками, однак функціонал для самої оптимізації торгівлі та прийняття бізнес-рішень дуже обмежений. Ознайомитись з базовим фунціонлаом можна у відео-огляді.

ПРРО від ДПС не оптимізований під весь спектр торговельних процесів, інтерфейс занадто простий, немає можливості швидкого впливу на ціноутворення, а це критично важливий функціонал для власників торгівельних точок. А відтак, чимало іншого функціоналу для ведення бізнесу і контролю роботи магазину, як ви розумієте, теж відсутнє. Вже не згадуючи додаткові можливості і рішення як для бонусних програм чи оптимізації закупівель тут теж не передбачені.

Крім безкоштовного ПРРО, платники податків можуть використовувати будь-який інший комерційний програмний РРО представлений на ринку відповідно до своїх фінансових можливостей та функціональних потреб.
Варіант 2. Платні (комерційні) ПРРО: як самостійні продукти, так і інтегровані в облікові системи
Якщо Ви вже використовуєте програмне забезпечення для автоматизації торгівлі, що вас цілком задовольняє, і ви не хочете змінювати його, тоді ви можете розглянути варіант комерційних ПРРО, як наприклад Checkbox, що дасть вам можливість здійснити інтеграцію з вашою діючою обліковою системою. Checkbox є комерційним ПРРО, який має пряму інтеграцію з ДПС.

Однак такого роду продукти, як правило, не надають цілісного функціоналу в одній єдиній програмі для обліку і аудиту торгівлі, а лише надають окремі інтеграції з іншими системами. Важливо зазначати, що у цьому варіанті власникими бізнесу, які є кінцевими споживачами цих програмних продуктів, постійно залежать від декількох компаній, які їх обслуговують.
Варіант 3. Платні (комерційні) комплексні облікові системи з вже інтегрованим ПРРО
Якщо у вас ще не має існуючої облікової системи торгівлі, тоді цей варіант буде найпростішим для вас. Комплексні облікові системи, як наприклад програмне забезпечення Sivers для торгівлі товарів та послуг, поєднує в собі готову облікову систему разом з вже інтегрованим програмним РРО.

У такій комплексній програмі, ви маєте повний контроль та керування не лише касовими операціями в форматі «єдиного вікна», але і маєте безпосередній вплив на прийняття рішення стосовно як зареєстрованих, так і незареєстрованих чеків. До того ж, ці програми містять стандартний базовий функціонал для обліку торгівлі, як наприклад:
  • Створення та реєстрація чеків.
  • Формування X-звіту. Формування та друк Z-звіту
  • Створення та реєстрація службових чеків
  • Виконання підбору номенклатури по назві, коду, штрих коду, артикулу, по зображенню чи фото.
  • Робота в режимі офлайн
  • Використання торгового обладнання.
Такі комплексні рішення ідеально підходять не лише для власників бізнесу, які тільки починають вести свою торгівлю і потребують одну єдину програму "все в 1" - як і облікову систему для торгівлі, так і вже готове рішення з вбудованим програмним РРО.

Таке рішення також підходять і для цілих мереж супермаркетів з існуючим програмним забезпеченням для торгівлі, але де менеджмент торгових точок 1) хочуть спростити усі інтеграції між багатьма програмами, а також 2) не бути залежними одночасно від декількох компаній-розробників цих інтеграцій.
Як підключити програмний чи апаратний РРО з програмою Sivers
У нашій команді Sivers, ми розуміємо, що для наших клієнтів важливо мати вибір між апаратним і програмним РРО, а тому ми розробили функціонал для обох сценаріїв. Програмне забезпечення Sivers для торгівлі товарів та послуг працює як з підключеними фіскальними реєстраторами, так і з інтегрованим програмним РРО (ПРРО).

Гнучко і швидко налаштовується для роботи будь-якого виду діяльності, незалежно чи це торгівля товарами чи послугами. А що найважливіше для власників бізнесу, що у програмі Sivers, одночасно можна здійснювати реалізацію товарів та послуг від двох ФОП-ів.

Для користувачів програми Sivers, які оформили підписку на щомісячні оновлення, ми підключаємо ПРРО безкоштовно. Збільшується лише вартість обслуговування в залежності від кількості підключень ПРРО, а саме одне касове місце чи один відділ становить 150,0грн/місяць. Якщо ви користувач програми Sivers, але у вас немає підписки на щомісячні оновлення, спершу потрібно придбати оновлену версію програмного забезпечення, а тоді окремо придбати модуль ПРРО.
Програма для роздрібної торгівлі від Sivers
Програма Sivers дозволить легко контролювати кількість продукції на складі, формувати звіти по продажам в магазині, швидко реагувати на надлишок або ж велику популярність певних товарів, і одразу коригувати планові закупівлі. Разом з цими інструментами Sivers для торгівлі власники магазинів швидко автоматизовують рутинні
процеси ревізії і у результаті більше мають змогу сконцентруватись на самому веденні свого бізнесу.

Після інвентаризації програма списує нестачу, а надлишок товару з'являється на складі у вигляді приходу від інвентаризації.

Ми, у Sivers, працюємо з різними типами клієнтів: від маленьких кіосків і крамничок до цілих мереж супермаркетів. За 20 років досвіду на ринку України, ми мали сотні запусків магазинів, а тому добре знайомі з кожним процесом торгівлі: від занесення товару, його продажу, і фінансової звітності.