Публічна оферта про надання послуг з оновлення та супроводу вже на сайті!
Close
Обирайте пакет під вашу торгівлю
Кожний пакет передбачає безлімітну серверну ліцензію на користування програмним забезпеченням Sivers.*
Lite
5000 грн.
Базова роздрібна торгівля

____________________________________________

1 підприємець
1 фіскальний апарат

Pro Plus
15000 грн.
Гуртово-роздрібна торгівля

____________________________________________

до 2-х підприємців
до 2-х фіскальних апаратів
*Вартість ліцензії для одного робочого місця розраховується окремо і становить 1500 грн.
Незалежно від обраного пакету, кожного серверна ліцензія на користування програмою Sivers включає базовий функціонал (Sivers Lite). Ви отримуєте готове рішення для найпоширеніших запитів вашого бізнесу.
Довідник товарно-матеріальних цінносте, цін, торгових марок/виробників. Розширені характеристик картки товару
Прихід, розхід (чеки), списання, (у-)розкомплектація, повернення товару постачальнику, повернення від покупця (чек), інвентаризація
Кількість і ціна товарів на залишках, моніторинг руху товару по документах, редактор друку залишків товару, швидка переоцінка залишків
Довідникова база
Первинні документи
Online залишки товарів
Функціонал Sivers Lite (базовий)
Встановлення розхідної ціни, або % націнки до прихідної ціни
зчитування товару по штрих-коду, артикулу, назві, внесення і виведення та залишку готівки, розрахунки по терміналу, швидка знижка
Разові знижки на товар при формуванні чеку
Ціноутворення
Модуль для касира
Система лояльності online
Чеків, прихідних накладних, цінників, штрих-кодів
Реєстрація користувачів та встановлення рівнів доступів до програми
Звіт для бухгалтера, рух товару в розрізі папок, торгових марок, звіт РРО, аналіз продаж
Редактори друку
Рівні доступів
Аналіз роботи магазину
Базова роздрібна торгівля: 1 підприємець, 1 фіскальний апарат
Реєстр боргів по постачальнику в розрізі прихідних накладних. Операційна каса – модуль для ведення готівкових операцій Банк – модуль для ведення безготівкових операцій. Звіти по руху готівки: каса, банк.
Розрахунок по двох відділах на одному касовому місці. Інвентаризація зведена по двох відділах. Формування зведеного чеку до сплати. Формування реєстрів первинних документів в розрізі підприємців.
Облік боргів в розрізі накладних
Облік по двох підприємцях
Функціонал Sivers Pro
Оптимальна роздрібна торгівля: до 2-х підприємів, до 2-х фіскальних апаратів. Включає Sivers Lite, а також:
Система підказок МРЦ (мінімально-роздрібна ціна) при встановлені роздрібної ціни на підакцизний товар. Швидка переоцінка до таблиці змінених цін МРЦ. Авторозцінення тютюнових виробів та реалізація в розрізі партій.
Імпорт прихідних накладних з Excel. Масова розцінка товару в прихідних накладних. Широкий функціонал масової переоцінки товару. Експорт даних в формати: excel, pdf та інші.
Облік підакцизних товарів
Опрацювання великих масивів даних
Модуль з підключенням ваг до робочого місця касира. Програмуванням ваги з друком штрих етикетки.
Реєстр замовлень від покупця, формування чеку, накладної, авансу Розрахунок рекомендованого замовлення постачальнику
Робота з вагами
Облік замовлень
Дисконтна програма накопичування та перерозрахунку % знижки. Планування акцій на вибрані товари та у встановлений день і час.
Аналіз продаж та повернень від покупця. Динаміка продаж Динаміка зміни прихідних цін. Звіт про доходи
Система лояльності (кінцевий споживач)
Розширена звітність
Реєстр розхідних накладних. Реєстр повернення розхідних накладних від покупця формування об'єднаної розхідної накладної. Екранний формат зведеного асортименту по виділених накладних.
Наявність індивідуальних цін, закріплених за покупцем. Зміна розхідної ціни, встановлення % знижки від базової. VIP знижка: прихід+% націнки. VIP реалізація по собівартості.
Система лояльності (по накладних)
Функціонал Sivers Pro Plus
Гуртово-роздрібна торгівля: до 2-х підприємів, до 2-х фіскальних апаратів. Включає Sivers Lite, Sivers Pro, а також:
Формування розхідної накладної на основі не закритого чеку. Формування замовлення від покупця на основі не закритого чеку. Завантаження замовлення від покупця у чек
Реєстр внутрішніх розхідних-прихідних накладних (сервер). Реєстр внутрішніх розхідних накладних. Реєстр внутрішніх прихідних накладних. Закриття від'ємної кількості одного відділу за рахунок другого.
Модуль для касира додатковий функціонал
Переміщення товару між підрозділами
Реалізація товару через розхідні накладні
Додаткові модулі*
Не переплачуйте. Обирайте лише ті модулі, які відповідають специфіці вашого бізнесу.
*Додаткові модулі доступні при купівлі одного із пакетів безлімітної серверної ліцензії Sivers

Валютний облік товару
1500 грн.
Періодизований довідник курсів валют
Прихід у валюті та розрахунок собівартості в грн
Швидка переоцінка товару до зміни курсу валют
Готівковий облік валюти
Модуль для касира
1500 грн.
(додатковий функціонал)
Зведений розрахунок по чеку готівка+термінал
Міні виробництво
2500 грн.
Реєстр калькуляцій та розрубів. Журнал виробництва
Оператор виробництва. Планувальник виробництва
Система лояльності (кінцевий споживач)
2500 грн.
Система накопичення бонусів в гривневому еквіваленті. Cash&Carry значення ціни на кількості придбаного товару
Формування прайс-листів
1500 грн.
Побудова шаблонів прайс-листів
Формування прайс-листів по торговій марці чи папці (групі)
Торговий агент, продавець консультант
1500 грн.
Фіксування продаж (чеків) за торговим агентом
Звіт по продажах: касир, торговий агент
Разом з придбанням серверної ліцензії Sivers, більшість наших клієнтів обирають відповідну підписку на постійну підтримку і супровід.
Як розрахувати загальну вартість?
1
+ Серверна ліцензія
(разова оплата)
Siver Lite від 5000 грн.
Sivers Pro від 9000 грн.
Sivers Pro Plus від 15000 грн.

+ Окремо ліцензія для кожного робочого місця 1500 грн.
2
+ Додаткові модулі
(разова оплата)
для специфіки вашого бізнесу

від 1500 до 2500 грн.

3
+ Підтримка і супровід
(щомісячна оплата за умови придбання річної підписки на послуги)

від 450 до 4000 грн. у місяць

Дізнатися більше
Підтримка і супровід ПЗ Sivers
Ми надаємо підтримку і супровід виключно за умовами відповідного пакету підписки.
Мінімальний термін оформлення підписки становить один рік. Оплата здійснюється щомісячно.
Публічна оферта про надання послуг.

Назва пакету /
Специфіка діяльності
Вартість обслуговування,
грн./місяць
Консультаційна підтримка з користування
ПЗ Sivers
Адміністративна підтримка
ПЗ Sivers
Вартість понаднормової консультації,
грн./год
Базова торгівля: роздрібні магазини
450
до 2-х звернень (макс.1 год)
650
Оптимальна торгівля: роздрібні магазини
800
1 год/місяць
650
Торгівля: роздрібні магазини + бухоблік (не пл.ПДВ)
1200
1 год/місяць
650
Торгівля: роздрібні магазини + бухоблік (пл.ПДВ)
1500
1 год/місяць
650
Гуртово-роздрібна торгівля + мобільна торгівля
1500
1 год/місяць
650
Гуртово-роздрібна торгівля + мобільна торгівля + бухоблік (не пл.ПДВ)
1800
1 год/місяць
650
Гуртово-роздрібна торгівля + мобільна торгівля + бухоблік (пл.ПДВ)
2400
1 год/місяць
650
Гуртова торгівля + моб. торг. + бухоблік (не пл.ПДВ); Гуртова торгівля + моб. торг. + бухоблік (пл.ПДВ)
4200
2 год/місяць
650
Важливо: Усі пакети підписки включають автоматичні оновлення ПЗ Sivers.
Клієнти без оформленої річної підписки не отримують доступу до оновлень ПЗ Sivers відповідно до внесених змін у чинному законодавстві України.
Обмежена підтримка клієнтів без підписки
При відсутності оформленої підписки на підтримку і супровід ПЗ Sivers клієнти Клієнти можуть подати свої звернення на електронну адресу і відповідно до графіку відведеного часу ми можемо надити такі послуги:
  • Консультування Замовника по ефективному використанню ПЗ ЄРП Сіверс:
  • Консультації по програмі можуть бути надані лише при зверненні на електронну адресу info@sivers.com.ua
  • Специфіка консультацій полягає у спрямуванні клієнта до пошуку допущених помилок, але ніяк не в пошуку самих помилок.
  • Консультації можуть бути надані на протязі 3-ьох робочих днів у письмовій формі відправлену на електронну адресу Замовника або Viber
  • Мінімальний об'єм послуг починає тарифікуватися по 0,5год. Тобто для клієнтів, що не на пакетному обслуговуванні кожне звернення до пів години, тарифікується як 0,5год. Якщо часу затрачено до 1 год, то тарифікується як 1 год. Якщо 1год 15хв – відповідно тарифікується як 1 год і 30хв.
  • Рекомендуємо оптимально використовувати Ваш і наш час.
  • Оновлення версій програми і внесення змін згідно чинного законодавства відсутнє.
  • На підставі інформації про тривалість сеансу, Виконавець формує Акт виконаних робіт і відправляє його по електронній пошті, а також повний комплект документів (оригіналів) відправляє Замовнику поштою.
  • Замовник повинен оплатити послуги Виконавця протягом 3х банківських днів після отримання послуги.
  • Замовник повинен підписати Акт виконаних робіт і відправити Виконавцеві протягом 10 банківських днів після отримання послуги.
  • Контроль над виконанням створення копій БД backup лягає на відповідальність Замовника, відповідно виконання Замовником Рекомендацій див. «Технічні рекомендації по роботі з ПЗ ЄРП Сіверс»
Оптимізуйте торгівлю з програмою Sivers
Побудуйте фундамент вашого магазину, оптимізуйте процеси і поступово розвивайте свій бізнес
Замовити демо версію
Розкажіть про специфіку вашої торгівлі і ми підберемо індивідуальне рішення
Специфіка вашого бізнесу
Додатковий функціонал, який вас цікавить

Продавайте без зусиль з програмою Sivers
Розкажіть про специфіку вашої торгівлі
І ми підберемо індивідуальне рішення
Вид діяльності
Вкажіть якою продукцією торгуєте
Специфіка торгівлі
Податковий облік підприємця
Вкажіть кількість таких підприємців
+
Вкажіть кількість робочих місць користувачів для роботи з програмою
+
Вкажіть чи на сервері ви плануєте працювати
Якщо так, то Виберіть тип робочого місця на сервері:
Наявність ваг на робочих місцях:
Кількість принтерів друку чеків
+
Кількість фіскальних реєстраторів
+
Кількість сканерів
+
Кількість принтерів А4 формату
+
Імя
e-mail
Номер телефону
© 2010-2019 Sivers

© 2010-2020 Sivers. Усі права захищено. Використання матеріалів цього сайту можливе тільки за умови попередньої письмової згоди «Sivers».