Обирайте пакет під вашу торгівлю

Кожний пакет передбачає безлімітну серверну ліцензію на користування

програмним забезпеченням Sivers.*
Публічна оферта про купівлю-продаж ліцензії

Роздрібна торгівля


14 500 грн.
Базова роздрібна торгівля


1 і більше підприємців
інтегрований програмний РРО

Комплексне рішення для торгівлі в магазині і росту продаж

 

✓ Ведення первинної документації по одному і більше підрозділах (ФОП-ів не платників ПДВ)

✓ Масова переоцінка 

✓ Режим підключення ваг локальних та мережевих

✓ Режим “Каса продаж – онлайн розрахунок” 

✓ Розрахунки через POS-термінал (еквайринг і онлайн-каса) 

✓ Режим роботи з фіскальними апаратами 

Гуртова торгівля


24 000 грн.

Гуртово-роздрібна торгівля


з підключенням мобільного додатку для торгового агента

Оптимізовані рішення для гуртової діяльності

 

✓ Режим розхідних накладних

✓ Режим повернення товару від покупців

✓ Формування прайс-листів

✓ Режим роботи Торгового агента: маршрути, плани

✓ Облік боргів по Торговому агенту

✓ Системи знижок по покупцях

✓ Замовлення з мобільного додатку

✓ Завантаження замовлень з мобільного додатку

Гурт + Бухгалтерія


36 000 грн.

Торгівля + бухгалтерія + кадри + заплата


облік змішаних типів ведення підприємтсва

Комплексне вішення для ведення обліку на підприємстві

 

✓ Програма для складського обліку, яка забезпечує роботу бухгалтера, продавця, касира, комірника, диспетчера, торгового агента, менеджера з логістики або будь-яких інших ролей на гуртово-роздрібному підприємстві.

 

*Вартість ліцензії для одного робочого місця розраховується окремо і становить 2000 грн.

Незалежно від обраного пакету, кожного серверна ліцензія на користування програмою Sivers включає базовий функціонал (Sivers Lite). Ви отримуєте готове рішення для найпоширеніших запитів вашого бізнесу.

Функціонал Sivers Lite (базовий)

Базова роздрібна торгівля: 1 підприємець, 1 фіскальний апарат

Довідникова база

Довідник товарно-матеріальних цінносте, цін, торгових марок/виробників. Розширені характеристик картки товару

Первинні документи
Прихід, розхід (чеки), списання, (у-)розкомплектація, повернення товару постачальнику, повернення від покупця (чек), інвентаризація
Online залишки товарів
Кількість і ціна товарів на залишках, моніторинг руху товару по документах, редактор друку залишків товару, швидка переоцінка залишків
Ціноутворення
Встановлення розхідної ціни, або % націнки до прихідної ціни
Модуль для касира
зчитування товару по штрих-коду, артикулу, назві, внесення і виведення та залишку готівки, розрахунки по терміналу, швидка знижка
Система лояльності online
Разові знижки на товар при формуванні чеку
Редактори друку
Чеків, прихідних накладних, цінників, штрих-кодів
Рівні доступів
Реєстрація користувачів та встановлення рівнів доступів до програми
Аналіз роботи магазину
Звіт для бухгалтера, рух товару в розрізі папок, торгових марок, звіт РРО, аналіз продаж

Функціонал Sivers Pro

Оптимальна роздрібна торгівля: до 2-х підприємів, до 2-х фіскальних апаратів. Включає Sivers Lite, а також:

Облік боргів в розрізі накладних
Реєстр боргів по постачальнику в розрізі прихідних накладних. Операційна каса – модуль для ведення готівкових операцій Банк – модуль для ведення безготівкових операцій. Звіти по руху готівки: каса, банк.
Облік по двох підприємцях
Розрахунок по двох відділах на одному касовому місці. Інвентаризація зведена по двох відділах. Формування зведеного чеку до сплати. Формування реєстрів первинних документів в розрізі підприємців.
Облік підакцизних товарів
Система підказок МРЦ (мінімально-роздрібна ціна) при встановлені роздрібної ціни на підакцизний товар. Швидка переоцінка до таблиці змінених цін МРЦ. Авторозцінення тютюнових виробів та реалізація в розрізі партій.
Опрацювання великих масивів даних
Імпорт прихідних накладних з Excel. Масова розцінка товару в прихідних накладних. Широкий функціонал масової переоцінки товару. Експорт даних в формати: excel, pdf та інші.
Робота з вагами
Модуль з підключенням ваг до робочого місця касира. Програмуванням ваги з друком штрих етикетки.
Облік замовлень
Реєстр замовлень від покупця, формування чеку, накладної, авансу Розрахунок рекомендованого замовлення постачальнику
Система лояльності (кінцевий споживач)
Дисконтна програма накопичування та перерозрахунку % знижки. Планування акцій на вибрані товари та у встановлений день і час.
Розширена звітність
Аналіз продаж та повернень від покупця. Динаміка продаж Динаміка зміни прихідних цін. Звіт про доходи

Функціонал Sivers Pro Plus

Гуртово-роздрібна торгівля: до 2-х підприємів, до 2-х фіскальних апаратів. Включає Sivers Lite, Sivers Pro, а також:

Реалізація товару через розхідні накладні
Реєстр розхідних накладних. Реєстр повернення розхідних накладних від покупця формування об’єднаної розхідної накладної. Екранний формат зведеного асортименту по виділених накладних.
Система лояльності (по накладних)
Наявність індивідуальних цін, закріплених за покупцем. Зміна розхідної ціни, встановлення % знижки від базової. VIP знижка: прихід+% націнки. VIP реалізація по собівартості.
Модуль для касира додатковий функціонал
Формування розхідної накладної на основі не закритого чеку. Формування замовлення від покупця на основі не закритого чеку. Завантаження замовлення від покупця у чек
Переміщення товару між підрозділами
Реєстр внутрішніх розхідних-прихідних накладних (сервер). Реєстр внутрішніх розхідних накладних. Реєстр внутрішніх прихідних накладних. Закриття від’ємної кількості одного відділу за рахунок другого.

Додаткові модулі*

Не переплачуйте. Обирайте лише ті модулі, які відповідають специфіці вашого бізнесу.
*Додаткові модулі доступні при купівлі одного із пакетів безлімітної серверної ліцензії Sivers

Валютний облік товару        2600 грн.


Періодизований довідник курсів валют

Прихід у валюті та розрахунок собівартості в грн

Швидка переоцінка товару до зміни курсу валют

Готівковий облік валюти

 

Веб-модуль для касира (в розробці)


Перегляд залишків на складі (інших магазинів) та інформація про товар + ревізія + чек замовлення.

 

Міні виробництво (для магазину)       3200 грн.


Реєстр калькуляцій та розрубів. Журнал виробництва.
Оператор виробництва. Планувальник виробництва

Система лояльності (кінцевий споживач)        6800 грн.


Система накопичення бонусів в гривневому еквіваленті. Cash&Carry значення ціни на кількості придбаного товару

 

Формування прайс-листів       2600 грн.


Побудова шаблонів прайс-листів
Формування прайс-листів по торговій марці чи папці (групі)

 

Торговий агент, продавець консультант       1800 грн.


Фіксування продаж (чеків) за торговим агентом Звіт по продажах: касир, торговий агент

Разом з придбанням серверної ліцензії Sivers, більшість наших клієнтів обирають відповідну підписку на постійну підтримку і супровід.

Як розрахувати загальну вартість?

1

+ Серверна ліцензія

(разова оплата)
Siver Lite від 8000 грн.
Sivers Pro від 12000 грн.
Sivers Pro Plus від 18000 грн.

 

+ Окремо ліцензія для кожного робочого місця 2000 грн.

2

+ Додаткові модулі

разова оплата)
для специфіки вашого бізнесу

 

від 1800 грн.

3

+ Підтримка і супровід

(щомісячна оплата за умови придбання річної підписки на послуги)

 

від 450 грн. за місяць

 

Дізнатися більше

Підтримка і супровід ПЗ Sivers

Ми надаємо підтримку і супровід виключно за умовами відповідного пакету підписки.
Мінімальний термін оформлення підписки становить один рік. Оплата здійснюється щомісячно.
Публічна оферта про надання послуг.

Назва пакету /
Специфіка діяльності
Оновлення ПЗ та адміністрування
(1 серверна ліцензія)
грн./місяць1
Консультаційна підтримка по ПЗ
(включено)2
Консультаційна підтримка по ПЗ
(понаднормово)2
грн./1год
Використання модуля програмного РРО3
(1 шт.)
грн./місяць
Базова роздрібна торгівля450відсутня800150
Оптимальна роздрібна торгівля450відсутня800150
Оптимальна роздрібна торгівля8001 год/місяць800150
Оптимальна роздрібна торгівля+бух+кадри+ЗП (не пл.ПДВ)9001 год/місяць800150
Оптимальна роздрібна торгівля+бух+кадри+ЗП (пл.ПДВ)12001 год/місяць800150
Гуртово-роздрібна торгівля650відсутня800150
Гуртово-роздрібна торгівля8001 год/місяць800150
Гуртово-роздрібна торгівля+бух+кадри+ЗП не пл.ПДВ12001 год/місяць800150
Гуртово-роздрібна торгівля+бух+кадри+ЗП пл.ПДВ15001 год/місяць800150
Гуртово-роздрібна торгівля з ТА12001 год/місяць800150
Гуртово-роздрібна торгівля з ТА+бух+кадри+ЗП не пл.ПДВ18001 год/місяць800150
Гуртово-роздрібна торгівля з ТА+бух+кадри+ЗП пл.ПДВ21001 год/місяць800150
Гуртово-роздрібна торгівля з ТА розширений функціонал (пл.ПДВ+не пл.ПДВ)+бух+кадри+ЗП62002 год/місяць800150
бух+кадри+ЗП не пл.ПДВ450відсутня800
бух+кадри+ЗП пл.ПДВ650відсутня800

Усі пакети підписки включають автоматичні оновлення ПЗ Sivers. Клієнти без оформленої річної підписки не отримують доступу до оновлень ПЗ Sivers відповідно до внесених змін у чинному законодавстві України. Для отримання консультаційною підтримки, клієнти (лише з оформленою підпискою) повинні надіслати своє звернення з детальним описом запитання на е-mail info@sivers.com.ua. Очікуйте відповіді від нашого менеджера до 3-х робочих днів.

Оновлення та адміністрування ПЗ. Оновлення типової конфігурації Програми;оновлення регламентованої звітності у Програмі; внесення змін у Програмі, обумовлених змінами чинного законодавства України; відновлення серверної версії пограми: при втраті (в наслідок пошкодження сторонніми пограмами), при пошкодженні обладнання користувача; консультування по збереженню копій даних на зовнішні носії (посилання на Договір оферти).

Консультаційна підтрика по ПЗ.
Послуги надані Виконавцем передбачають: консультування Замовника стосовно ефективного використання модулів Програми; спрямування Замовника у пошуку допущених помилок, але у жодному разі не здійснення пошуку самих помилок; консультації по роботі з функціональними модулями Програми в межах відповідної конфігурації, оплаченої Замовником; консультації по створенню архівів резервних копій даних на сервері Замовника; консультації, обмежені інформацією, яка стосується лише роботи з Програмою; супровід роботи Програми.
Послуги не передбачають:
консультування Замовника стосовно введення господарської та економічної діяльності Замовника;редагування та/або знищення та/або добавлення нових значень даних у модулях програми Замовника;обслуговування роботи обладнання Замовника, супровід та адміністрування OS Windows та будь-яких інших програмних продуктів, що не відносяться до функціоналу Програми, побудова реплікацій довідкової бази Програми, перенесення даних Програми при переналаштуванні сервера або робочих станцій, встановлення OS Windows, драйверів до ваг, принтерів, фіскальних реєстраторів, тощо. Детальний перелік дивитись в Публічна оферта про надання послуг з оновлення та супроводу програмного забезпечення «ERP Sivers»

Використання модуля ПРРО. Модуль Програмного РРО доступний лише при наявності абонплати. Ви можете використовувати РРО фіскальний реєстратор (оплата надходить в сервісну службу по обслуговуванню РРО) або ПРРО Sivers (оплата надходить в сервісну службу Sivers) .

Реплікації між магазинами + зведена система даних. Адміністрування реплікацій між магазинами та адміністрування завантаження даних на центральний сервер доступні лише для мереж магазинів. Послуга надається лише для клієнтів з від 5-ти серверних ліцензій.

  • Вартість реплікації 50 грн./місяць за одна серверну ліцензії
  • Вартість зведеної системи 100 грн./місяць за одна серверну ліцензії

Обмежена підтримка клієнтів без підписки

При відсутності оформленої підписки на підтримку і супровід ПЗ Sivers клієнти Клієнти можуть подати свої звернення на електронну адресу і відповідно до графіку відведеного часу ми можемо надити такі послуги:

  • Консультування Замовника по ефективному використанню ПЗ ЄРП Сіверс:
  • Консультації по програмі можуть бути надані лише при зверненні на електронну адресу info@sivers.com.ua
  • Специфіка консультацій полягає у спрямуванні клієнта до пошуку допущених помилок, але ніяк не в пошуку самих помилок.
  • Консультації можуть бути надані на протязі 3-ьох робочих днів у письмовій формі відправлену на електронну адресу Замовника або Viber
  • Мінімальний об’єм послуг починає тарифікуватися по 0,5год. Тобто для клієнтів, що не на пакетному обслуговуванні кожне звернення до пів години, тарифікується як 0,5год. Якщо часу затрачено до 1 год, то тарифікується як 1 год. Якщо 1год 15хв – відповідно тарифікується як 1 год і 30хв.
  • Рекомендуємо оптимально використовувати Ваш і наш час.
  • Оновлення версій програми і внесення змін згідно чинного законодавства відсутнє.
  • На підставі інформації про тривалість сеансу, Виконавець формує Акт виконаних робіт і відправляє його по електронній пошті, а також повний комплект документів (оригіналів) відправляє Замовнику поштою.
  • Замовник повинен оплатити послуги Виконавця протягом 3х банківських днів після отримання послуги.
  • Замовник повинен підписати Акт виконаних робіт і відправити Виконавцеві протягом 10 банківських днів після отримання послуги.
  • Контроль над виконанням створення копій БД backup лягає на відповідальність Замовника, відповідно виконання Замовником Рекомендацій див. «Технічні рекомендації по роботі з ПЗ ЄРП Сіверс»